دنیای اس ام اس

اس ام اس ـ-*-ـ اس ام اس

دنیای اس ام اس

اس ام اس ـ-*-ـ اس ام اس

۱۴۵

بــارون رو قلب شیـــشه ها هـی جـا میزاره رد پـا مثـــل تو کـه رو قلب مـن پـاتو گذاشتی بــی صدا هنوز وقتی بـارون میاد دلم عشق تو رو می خـواد می گــم بــه هر قطـره بـــارون بگید به دیدنم بیا 


torke ba rashtiye davash mishe .rashtiye farar mikone balaye derakht torke mige biay payin madareto ....... rashtiye mige dorog migi mikhay mano bezani 


بودیم و کسی پاس نمی داشت که هستیم، باشد که نباشیم و بدانند که بودیم


 lore be torke mige nemidonam chera az sex sir nemisham torke mige ba barbari bokhor sir mishi


منتظر باش اما معطل نشو تحمل کن اما توقف نکن قاطع باش اما لجباز نشو صریح باش اما گستاخ نشو بگو آره اما نگو حتماً بگو نه ولی نگو ابداً


میدونی بی تابم بیشتر از همیشه میدونی تمناتو میکنم نمیدونم این چه حصاریه که دورتو گرفته ولی بدون که خیلی دوست دارم


گفتم غم تو دارم**گفتا چشت درآید! گفتم که ماه من شو**گفتا دلم نخواهد! گفتم زمهرورزان رسم وفا بیاموز**گفتا زخوب رویان این کار کمتر آید! گفتم که برخیالت راه نظرببندم**گفتا که درحقیقت, دل ره به توندارد! گفتم که بوی زلفت گمراه عالمم کرد**گفتا ز سرشوی من, این کارحتماً آید! گفتم خوشا هوایی کزبادصبح خیزد**گفتا هوای گرمیست, اَه اَه, عرق درآمد


baraye residan be movafaghiyat az mokhalefate digaran dar morede karhayetan narahat nashavid...badbadak ham mogheyi bala miravad ke bade mokhalef bevazad


 آدم تو زندگیش فقط یه بار عاشق میشه ... اگه حتی به دو بار کشید ... !اون عشق نیست ... آدم وقتی عاشق شد ... حتی یه لحظه هم عشقش رو نمیذاره و بره ... ! اگه این کارو کرد ... اون عشق نیست ... آدم وقتی عاشق شد ... چشمش خود به خود روی همه بسته میشه ... ! اگه نشد ... اون عشق نیست ... آدم وقتی عاشق شد ... فقط صلاح و خوبیه عشقش رو میخواد ... ! اگه غیر از این بود ... اون عشق نیست ... آدم وقتی عاشق شد ... به لحظه نمیتونه غم عشقش رو ببینه


هروقت که دل کسی را شکستید روی دیوار میخی بکوب تا ببینی که چقدر دل شکستی هروقت که دلشان را بدست آوردی میخی را از روی دیوار بکن تا ببینی که چقدر دل بدست آوردی اما چه فایده که جای میخ ها بر روی دیوار می ماند


 پیره زنه لخت میره جلو شوهرش میگه برات لباس عشق پوشیدم، پیرمرده میگه: خوبه ولی کاش اتوش می کردی

نظرات 1 + ارسال نظر
someone 18 آذر 1385 ساعت 03:35 ب.ظ http://yaveh-gooyan.blogsky.com

سلام .
با مزه بود
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد