دنیای اس ام اس

اس ام اس ـ-*-ـ اس ام اس

دنیای اس ام اس

اس ام اس ـ-*-ـ اس ام اس

۱۲۵

داشتم فکر می کردم که ای کاش من انار بودم و تو آبم رو می خوردی و یا گل آفتابگردون بودم و تو تخممو می خوردی... ولی

حالا که همین هستم بیا کیرمو بخور..

» دو تا ترک با هم همسایه بودن . هر سی ثانیه برق یکیشون می رفت . تحقیق می کنن می بینن از چراغ راهنمایی برق دزدیدن

» به قزوینیه میگن کون چند بخشه ؟؟ میگه کون نه بخشه نه استان!! کون واسه خودش دنیاییه

» عشق تنها مرضی است که بیمار از آن لذت میبرد 

» کاش هزار بار نوشتن دوستت دارم جریمه ی مدرسه ام بود

» از تمام دنیا فقط چشمهایت را خواستم آیا آسمان سهم زیادی از دنیاست؟

» در همه جای این زمین همنفسم کسی نبود زمین دیار غربت است از این دیار خسته ام

» اگر رفتم تو یادم کن. اگر مردم تو خاکم کن. اگر ماندم در این دنیا، به مهر خود تو شادم کن

» دریا باش که اگر کسی سنگ به سویت پرتاب کرد سنگ غرق شود نه آنکه تو متلاطم شوی

» از جلوی گل فروشی رد میشدم دیدم قشنگترین گلش نیست , نگران شدم , پس تو کجایی؟

» لذتی که در فراق هست در وصال نیست چون در فراق شوق وصال هست و در وصال بیم فراق

» خدایا او را که در تنها ترین تنهاییم تنهای تنهایم گذاشت در تنها ترین تنهاییش تنهای تنهاییش نگذار...

» چشم های تو را دوست دارم ... نه به خاطر زیبائیشون ... بلکه به خاطر اینکه چشم های تو هستند...

» زندگی را دوست دارم نه در قفس. عشق را دوست دارم نه در هوس. تو را دوست دارم تا آخرین نفس...

» تا حالا از گرمای خورشید ناراحت شدی ؟! من هیچ وقت ناراحت نمیشم چون تو آتش عشق تو سوختم...

» اگر کلید قلبی را نداری قفلش نکن اگر خداحافظی در راه است سلام نکن اگر دستی را گرفتی رهایش نکن...

» توی زندگیت دنبال کسی نباش که بتونی باهاش زندگی کنی... دنبال کسی باش که بدون اون نتونی زندگی کنی!

» وقتی که بارون میاد هر چند تا قطره که تونستی بگیری منو دوست داری و هر چند تا که نتونستی بگیری من تو رو دوست دارم!

»  گفتم دوستت دارم نگاهی به من  کرد  و گفت :چند  تا ؟ دستام رو  بالا  آوردم و تمام  انگشتهای  دستمو نشونش دادم اما اون

به کف دستام نگاه می کرد که خالی بود

» هر وقت تونستی  برف رو  سیاه کنی . پر کلاغ رو سفید کنی . آتیشو بوس کنی توی آب یه نفس  عمیق بکشی .اون موقع منم

 میتونم فراموشت کنم.

» وقتی دلم برات تنگ میشه میرم اون بالا پشت ابرا ریز ریز گریه  میکنم  پس هر وقت دیدی  داره  بارون میاد بدون دلم برات خیلی

 تنگ شده.

» دوستت داشتم ...یادت هست ؟ .. .گفتم دوستت دارم .. .و تو گفتی کوچکی برای دوست داشتن  ... .رفتم تا بزرگ شوم ... اما

 انقدر بزرگ شدم که یادم رفت دوستت داشتم.


» آنگاه که با دستانت  واژه  عشق را بر  قلبم نوشتی سواد نداشتم  اما به  دستانت اعتماد داشتم  حال  سواد  دارم  اما  دیگر به

 چشمان خود اعتماد ندارم...

» وقتی هستی نیستم , وقتی نیستی هستم , وقتی هستم نیستی, وقتی نیستم هستی ای همه ی نیست شده ی هستی

 من, هستی من نیست می شود وقتی تو نیستی

» اگه روزی حس کردی که می خوای گریه کنی ، منو خبر کن . من قول نمی دم که تو رو شاد کنم ولی می تونم با تو گریه کنم

 اگه روزی قصد داشتی فرار کنی از  اینکه  به من  بگی  ترسی  نداشته  باش  ، من قول  نمی دم  که  از تو  بخوام که  بمونی اما

می تونم با تو بیایم . اگه روزی نخواستی  به حرف کسی گوش بدی به من بگو ، من قول می دم که  به جای نصیحت سکوت کنم

 اگه روزی منو صدا کردی و جوابی نشنیدی به سرعت به سراغم بیا . شاید این بار من به کمک تو احتیاج داشته باشم !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد