دنیای اس ام اس

اس ام اس ـ-*-ـ اس ام اس

دنیای اس ام اس

اس ام اس ـ-*-ـ اس ام اس

۱۳۰

بسیجیه زن میگیره ماه عسل میبرتش شلمچه 


رشتیه به زنش میگه: اگه بعد از مرگ من بهم خیانت کنی، من تنم تو قبر میلرزه‌ها! خلاصه رشتیه میمیره و بعد از یک ماه توی اون دنیا بهش میگن: اصغر ویبره  


میگن قزوینی ها ترتیب هر کیو میدن یه تار از موهاشو یادگاری ور میدارن نگرانتم بدجوری موهات کم شدن !!! 


من سه تا دوست دارم: خورشید،ماه و تو.
خورشید واسه روزها...ماه برای شبها و تو واسه ی همیشه 


ترکه میره آمپول بزنه
زنه میگه شلوارت رو در بیار
ترکه میگه من خجالت میکشم اول تو شلوارت رو در بیار 


شباهت موبایل و زن :
1. پول خرج کن هستن
2. برجستگی هاشون رو باید فشار داد
3. از زیر باید شارژشون کرد
4. اگه شارژ نشن جواب آدم رو نمیدن 


میدونین قشنگ ترین هدیه ای که یه مورچه عاشق میتونه به همسرش بده چیه؟
یه قند خیس که یه نفر تازه بعد از چایی خوردن توفش کرده! 


دعای هنگام طلاق :
پروردگارا آن دلبر شیرین که سپردی به منش
آنقدر نونور بود که سپردم به ننش 


به ترکه میگن بچت رکورد شکسته میگه گه خورده من که پولشو نمیدم 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد