دنیای اس ام اس

اس ام اس ـ-*-ـ اس ام اس

دنیای اس ام اس

اس ام اس ـ-*-ـ اس ام اس

۳

pirhane meshkie man az gham nist offhaye nadadeye man kam nist man vase khodam ye ghanoni daram toye ghanone man harkasi ke vasam off nazare adam nist


به نام نامی یار که عشقیست ماندگار به نام دوست که قلبم تا ابد با اوست به نام خدای عشق و عاشقی به نام خدا


در مشرق عشق دشت خورشید تویی در باغ نگاه یاس امید تـویـی در بین هزار پونه آنکس که مرا چون روح نسیم زود فهمید تویی


تا تو رفتی این دل من بی تو تنها مانده است آتشی زین کاروان رفته بر جا مانده است روزها بگذشت و من در شوق دیدارم هنوز منتظر چشمم به بازیهای فردا مانده است طاقت بار فراقت بیش از اینم مشکل است همتی کاین رهرو کوی وفا وا مانده است روز و شبها با خیالت گفتگوها کرده ام زنده مجنون با امید عشق لیلا مانده است 

۲

من پذیرفتم شکســــــــت خویش را پندهای عقل دور اندیش را من پذیرفتم که عشق افسانه است این دل درد اشنه دیوانه است میروم از رفتن من باش شــــــــــــاد از عذاب دیدنم ازاد باش گر چه تو زودتر از من میـــــــــــروی آرزو دارم ولی عاشق شوی ارزو دارم بفــــهـــــمی درد را تلخی برخورد های سرد را


عاشقت بودم و دیوانه حسابم کردی آشنا بودم و بیگانه خطابم کردی گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم چه بگویم، که غم دل برود تا تو بیایی


پرسیدم دشوارتر از مرگ چیست؟ جواب داد : تنهایی/// از مرد پرسیدم از کوه استوارتر چیست؟ جواب داد:عاشق /////از اشک پرسیدم از تو پاک تر چیست؟ جواب داد :معشوق ////از قلب پرسیدم زشت ترین کار چیست؟ جواب داد : بی هدف تپیدن.................. خواستن می سوزاند توانستن ویران می کند اما دانستن آرامش می دهد


یک دعا می کنم بگین آمین.... خدایا آنکه در تنهاترین تنهاییم تنهای تنهایم گذاشت خواهشی دارم... تو در تنهاترین تنهاییش تنهای تنهایش نزار