دنیای اس ام اس

اس ام اس ـ-*-ـ اس ام اس

دنیای اس ام اس

اس ام اس ـ-*-ـ اس ام اس

۱۱۷

به ترکه می‌گن : چرا تا حالا بچه‌دار نشدی‌؟

می‌گه : اخه من از وقتی بچه بودم ، عادت داشتم تا ممه می‌خوردم می‌خوابیدم 


یه حوریه تو بهشت پاره پوره افتاده بود زمین ، ازش میپرسن چی شده ؟ میگه دیشب شهدای جوادیه اینجا بودن 
فرق کون دادن با رو دادن؟
اگه کون بدی یه شب می کننت اما اگه رو بدی هر شب می کننت.
حضرت نوح x می ترکونه جو می گیرتش به جای کشتی زیر دریایی می سازه 
 به رشتیه می گن پسر حسن آقا ترتیب زنتو داده !! می گه : اوووو...  ماشاالله چه بزرگ شده 
 مراتب ازدواج :
1) آزمایشگاه

2)  آرایشگاه

3)  مالشگاه

4) لایشگاه

5)  گایشگاه

6)  زایشگاه

7)  آسایشگاه 


یه خره دنبال یه ترکه همه جا میرفته . ترکه عصبانی میشه می گه برا چی دنبال من را ه افتادی ؟ خره میگه : هآآآآآآآآآ من وجدانت بیدم . ! 


 به ترکه آب میدن جای مشروب، مست میکنه و عربده می‌کشه! میگن: بابا جون اونی که خوردی آب بود، میگه: دیگه دیر گفتید، منو گرفته!  


 تو زیباترین شخصی هستی که من دیده ام،چشمان تو جذابیت خاصی دارد
تو کمال آفرینشی،تو....
کافیه دیگه. بهتره  از جلوی آیینه برم کنار. 


اولین چیزی که بهش دل بستم تو بودی ،‌ بدون تو آروم و قرار نداشتم گریه می کردم تو رو می خواستم ،‌ می دونستم تو نباشی نمی خوابم ،‌ دوستت دارم پستونک !!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد