دنیای اس ام اس

اس ام اس ـ-*-ـ اس ام اس

دنیای اس ام اس

اس ام اس ـ-*-ـ اس ام اس

جک ۲

رشتیه میره خونه زنش بهش میگه آقا جان واسه من کفش میخری ؟ رشتیه میگه تو کفش میخوای چی کار تو که همیشه

لنگات هواست !!!!!!

.

? به رشتیه میگن: شورت زنت چه رنگیه؟ میگه: حمید؟!؟!

 

? یه روز یه رشتی به پسرش می گه : گوش کن باباجون . این قدر دختر بازی نکن . یه وقت ایدز می گیری . اگه تو ایدز بگیری

 کلفتمون هم ایدز می گیره . اگه اون ایدز بگیره منم ایدز می گیرم اگه من ایدز بگیرم مادرتم می گیره . اگه مادرت ایدز بگیره همه

شهر ایدز می گیرن

 

? رشتیه میره خونه میبینه یه ردپای گلی توی خونشه شاکی میشه ردپارو دنبال می کنه میبینه رفته توی اتاق خواب زنش دروباز

 میکنه میبینه یارو روی زنش خوابیده مشغوله شاکی میشه داد میزنه در بیا ر ر ر ر . یارو هول میشه مامله رو میکشه بیرون رشتیه

میگه اونو نمیگم کفشاتو میگم خونرو به گه کشیدی !!!!!!!!

.

?  پسره  رشتیه میره توی یه محل دیگه دختر بازی جلوشو میگیرن میگن اومدی دختر بازی ؟؟ میگه من ؟ من؟ من خودم کونیم !!!

.

? دوست رشتیه به رشتیه میگه: به به به چه بچه خوشکلی داری. رشتیه میگه: حالا یه کار کردی اینقدر منت نذار.

.

? یه رشتی میره پیش دکتر میگه ای دکتر علاجی کن من چهارفرزند دارم دیگه نمیخوام بچه دار بشم  دکتر دستور میده اقا از

 کاندوم استفاده کن رشتی جواب میده اقای دکتر اولی کاندوم استفاده کردم ولی خانم حامله شد دکتر می گه  به خانمت بگو

ای یو دی  بزاره می گه ای دکتر دومی را ای یو دی گذاشت ولی باز حامله شد دکتر میگه خوب بگو  قرص ضد حاملگی  بخوره

گفت خورد ولی  بازم حامله شد دکتر گفت با با دیگه نکن رشتیه میگه بابا اخریرو هم ما نکردیم و حامله شد.

.

? رشتیه زن میگیره. ازش میپرسن زنت چطوره؟ میگه: هر کی برده راضی بوده.

 

  تو رشت زلزله میاد، رشتیه دوازده روز میگرده تا زنشو پیدا کنه! ...آخه نمیدونسته زیر کدوم آوارو باید بگرده!!!

  

? رشتیه برای بار اول تو زندگیش اتوبوس دو طبقه میبینه، میره جلو از رانندش میپرسه: آقاجان، این اتوبوس کجا میره؟ شوفره

 میگه: انقلاب. رشتیه یکم مکث میکنه، میپرسه: ببخشید، طبقة دومش کجا میره؟! شوفره فکر میکنه طرف سر کارش گذاشته،

 برمیگرده میگه: میره به کس ننة تو! رشتیه با تعجب میگه: اووو! یعنی شرکت واحد به اونجا هم خط گذاشته؟!!



? رشتیه میاد خونه ، میبینه زنش لخت رو تخت خوابیده . میگه : خانم جان ، باز تو چرا لختی ؟! زنش میگه: آخه لباس ندارم !

رشتیه  شاکی میشه، میره در کمد رو باز میکنه، شروع میکنه شمردنه لباسا: این یک پیرهن... این دوتا... این سه تا...عباس آقا

برو اونور...این چهار تا... این پنج تا!  

  
? به رشتیه میگن بچه داری؟!‌ میگه:‌ والله من نه، ولی خانم داره!

  

? زن رشتیه میره دگتر میگه اقای دکتر من هفت تا بچه دارم الان هم هشتمی رو حامله هستم.حتما یک چیزی تو هوا هست که

 من اینقدر حامله  میشم.دکتره میگه بله خانوم لنگاتون. 

 

? از رشتیه میپرسن: از زنت میترسی؟ میگه: من؟! ...مـــن؟! ...مـــــن؟!... عین سگ!  

 

? رشتیه دو تا زن می گیره می کن چرا 2تا؟ می گه: یه وقت مهمون می یاد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد