دنیای اس ام اس

اس ام اس ـ-*-ـ اس ام اس

دنیای اس ام اس

اس ام اس ـ-*-ـ اس ام اس

۳۳

be eshtyaghe avalin daneye barf , be tahamole akharin barge paeez , be garmaye tane khorshid va be zibayie asemane shab ghasam mikhoram ke sare kari..........


تو را هیچگاه نمی توانم از زندگی ام پاک کنم چون تو پاک هستی می توانم تو را خط خطی کنم که آن وقت در زندان خط هایم برای همیشه ماندگار میشوی و وقتی که نیستی بی رنگی روزهایم را با مداد رنگی های یادت رنگ می زنم


مرا بشناس ای با من غریبه،من اهل کوچه دلتنگی هستم کمی پایین تر از کوچه احساس،کنار جاده یکرنگی هستم مرا بشناس و با من همدم شو،برایم زندگی بی تو عذابه دو راهی در کمین ماست،اری،طریق زندگی بر پیچ و تابه مرا این سان که هستم ای غریبه بیا بشناس و با من اشنا شو من از جنس سکوت یک بلورم،مرا بشناس یا بشکن و رها شو مرا بشناس تا در قلب غربت،میان سینه صحرا نمیرم مرا بشناس تا تنها نمانم،مرا بشناس تا تنها نمیرم


می رسد روزی که فریاد وفا را سر کنی می رسد روزی که احساس مرا باور کنی می رسد روزی که نادم باشی از رفتار خود خاطرات رفته ام را مو به مو از بر کنی می رسد روزی که تنها ماند از من یادگار نامه هایی را که با دریای اشکت تر می کنی می رسد روزی که تنها در مسیر بی کسی بوته های وحشی گل را ز غم پر پر کنی می رسد روزی که صبرت سر شود در پای من آن زمان احساس امروز مرا باور کنی


Az Dostane Add List Harki Daavat Name PersianGIG Mikhad Bege Ta Barash Befrestam ID Man Shadmehr_S21 >>STA<<


یه روز فیله با یه مورچه ازدواج می کنه.دو روز بعد فیله میمیره.مورچه میگه: ای روزگار!! دو روز باهاش زندگی کردم حالا یه عمر باید براش قبر بکنم


emrooz tavalode pinokioe .be khatere inke yadi az in aroosake choobie dorooghgoo karde bashi ye doroogh dar bareye man baram befrest. (ino bareye listet befrest javabaye bahali dare ) javab yadet nare


 hich vaght del be kasi naband chon in donia inghadr kochike ke tosh 2 ta del kenare ham ja nemishan ... vali age del basti hich vaght azash joda nasho chon in donia inghadr bozorge ke dige peidash nemikoni
 گرگه داشته شل شل راه میرفته. ازش میپرسن چی شده؟ میگه رفتم دم خونه شنگول و منگول و حبه انگور. بعد گفتم منم منم مادرتون. از بخت بد باباهه خونه بود حرف مار رو هم باور کرد!


قزوینیه داشته دنبال یه توپ میدوییده بهش میگن چه کار میکنی میگه "نیروی انتظامی گفته هر توپی که میاد یه بچه هم دنبالش میاد

۳۲

 زن ، گونه ی رنگ شده ی شفتالو مرد ، دیوار فور ریخته ی باغ رهگذران ، بی مرام بی مرام


حسرت روزهای با تو بودن را توی باغچه نگاهم می کارم. خود را می آزارم. نمی دانم . شاید دارم خودم را از زندگی اخراج می کنم. دارم خاکستری می شوم. برفهای نشسته، روی کلبه دلتنگی ام را با حسرتی که در گلویم پنهان کرده ام ذوب می کنم. خانه، خراب شده روی سرم. من سرهمه. می دوم . این اطراف، جریانی هست که می بردم سوی آفتابی ترین قصه ها. می روم. در جویبار صداهایی نا آشنا . مسیری گم. راهی سراشیب. یکسره می روم به ناکجا آباد. می ایستم ،روی لبه انتظار. گلهای رز را هدیه ات کنم. سیب می آورم 


میگی عاشقه بارونی....ولی وقتی بارون میاد چتر میگیری بالا سرت میگی عاشقه برفی....ولی طاقت یه گوله برفو نداری میگی پرنده ها رو دوست داری....ولی میندازیشون توی قفس میگی عاشقه گلهایی.... ولی خیلی راحت از شاخه جداشون میکنی انتظار داری نترسم وقتی میگی عاشقمی...


midooni farghe to ba GAV chie? . . . . shokhi kardam, farghi nadarin...

یک سینه بود و اینهمه فریاد می برد بانگ خود را تا برج آسمان می کوفت مشت خود را بر چهره زمان زنجیر می گسست دیوار می شکست انگار حق خود را می خواست می زد به قلب توفان می افتاد می رفت و خشمگینتر برمی گشت می ماند و سهمگین تر برمی خاست یک سینه بود و این همه فریاد تنها اما شکوهمند توانا دریا