دنیای اس ام اس

اس ام اس ـ-*-ـ اس ام اس

دنیای اس ام اس

اس ام اس ـ-*-ـ اس ام اس

جک ۳

رشتیه عروسی می‌کنه، شب اول با خانوم میرن تو حجله. فردا رفقا ازش می‌پرسن، خوب چطور بود؟ حال داد؟! میگه:‌ اَووو! نخیر،

 کار یه شب و دو شب و یه نفر دو نفر نیست!!!  

 

? رشتی یه گفت: زن من مثل ماهه . فقط شب به شب میآد خونه!!!  

 

? زن رشتیه نصفه شب داشته میرفته بیرون، رشتیه از خواب پا میشه، میپرسه: خانم جان!‌ کجا میری؟ زنه میگه: دارم میرم کُس

 بدم! رشتیه میگه: جای دیگه نری!!! 

 

? از رشتی یه می پرسن: زن باید چه خصوصیتی داشته باشه؟ رشتی یه می گه: باید (نجیب) باشه. ازش میپرسن : نجیب باشه

 یعنی چه؟ رشتی یه میگه: یعنی به جیب ما کاری نداشته باشه.  

 

? رشتیه به زنش مشکوک بوده، یک بار که باید میرفته مسافرت، زیر تخت خانم یک سطل ماست میگذاره و یک گوشکوب هم میبنده

به زیر تخت، تا اگه بیشتر از یک نفر رو تخت خوابیدن گوشت کوبه بیاد پایین وماستی شه. خلاصه میره سفر و چهار روز بعد برمیگرده

 میبینه ماسته دوغ شده!!!

? روز رشتیه میره خونش میبینه یه جفت کفش در خونشه میگه اوو بازم یه جوک جدید

 

? یروز به یه رشتییه میگن بابا کجای کاری خانمت و تو باغ با مرد دیدم میگه برو بابا تو به اون چهار تا درخت میگی باغ ؟

 

?مرد رشتی به خونه برمی گرده می بینه زنش لخته می گه خانم باز دوباره لباس کارپوشیدی

 

?یه روز رشتیه بچه دار نمی شده بالای دره خونش می نویسه :( هم اکنون به یاری سبزتان نیازمندیم)

 

? رشتیه هر روز که بقال سر کوچشون رو میدیده ، یارو بهش میگفته : سلاااام  اِسمال آقای بی‌غیرت! دو سه هفته‌ای این قضیه

تکرار میشه، رشتیه همچین بگی  نگی بهش بر میخوره ، یه شب به زنش میگه : خانم شما روزها ما نیستیم چکار میکنی  ؟ این

 عباس قا بقال هی به ما میگه بی‌غیرت. زنش میگه: هیچی بابا، تو بهش محل نگذار، اینا به تو حسودیشون می شه. رشتیه فردا

 دوباره از در مغازه یارو رد می‌شده، بقاله بهش میگه: سلااااام اسمال آقای بی غیرتِ دهن‌ لق!!


? یه روز یه رشتیه برای اینکه ترکها این قدر ضایع نشن میره کنار تیر چراغ برق در میزنه. یه ترکه رد می شه می پرسه چرا در

میزنی رشتیه میگه خونه دوستمه ولی در رو باز نمیکنه ترکه می گه والا چراغشون که روشنه

 

? رشتیه میره خونه می بینه دره خونه بازه؟ میره توی خونه می بینه ترکه داره با زنش صفا می کنه! می گه اخیش خیالم راحت

شد فکر کردم دزد آمده.

 

? به رشتیه میگن تو شهر شما دختر پاکدامن هم پیدا میشه . رشتیه میگه : آره . ولی 1000 تومن گرونتره .....

 

? رشتی یه عکس لخت زنش رو انداخته بود روی دسکتاپ . بچه اش اعتراض میکنه .رشتی یه میگه: هیس! هیچی نگو. از

 اینترنت داون لود کردم!!!

 

?تو جبهه با رشتیه مصاحبه می کنن،‌ ازش می پرسن: شما اینجا تا حالا شاهد امداد غیبی هم بودید؟‌ رشتیه میگه:‌ اووو...فراوون!

 من برای خودم پیش اومده ! مصاحبه‌گره خوشحال میشه، میگه: میشه برای بینندگان تعریف کنید ؟ رشتیه میگه: والله من نمی دونم

 چه حکمتیه، من اینجا جق می زنم،‌ خانم تو رشت حامله میشه!

 

? رشتی یه فیلم سوپر میبینه که هنرپیشه نقش اولش، زن خودش بوده. وقتی فیلم تموم می شه، رشتی یه نفس راحتی

 میکشه و می گه: آخیش . خدا را شکر که فیلم بود!!!

 

? رشتی یه مهمون تهرونی یه شدن . رشتی یه می گه : ببخشین نی نی میتونه توی اتاق شما بخوابه؟ مرد که حوصله ی بچه

 داری را نداشته میگه: نه بابا بیزحمت همونجا امشب رو سر کنن. فردای آن روز تهرونی یه داشته توی باغ قدم می زده ، چشمش

 به یه دختر 20 ساله ی خیلی خوشگل  می افته . ازش می پرسه : ببخشین شما ؟ دختره با  ملاحت جواب  می ده : من نی نی

هستم. شما کی هستین؟ مرد که اشتباه خود داشته دیوونه می شده ، می گه: من؟ دیوانه...من احمق...من خر من....!!!

 

? رشتیه میره خونه میبینه برادرش خوابیده روی زنش بهش میگه پاشو کره خر ادای منو درنیار !!!!!

 

?رشتیه یک پول قلنبه میاد دستش، تصمیم میگیره یک کاسبی اساسی راه بندازه. خلاصه میره سی ملیون تومن شورت زنونه

 میخره، بار تریلی میکنه میبره تهرون، شروع میکنه فروختن ، و بعد یک مدت کارش اساسی میگیره . بعد از دو سه ماه، زنگ میزنه

به زنش میگه : خانم جان ، پاشو بیا اینجا ببین من با اینهمه شورت چه غوغایی کردم ! زنش میگه: هنر کردی ! تو پاشو بیا اینجا

ببین من اینجا بدون شورت چه غوفایی کردم!

 

? از یک آقای رشتی می پرسند : زن رشتی صبح که از خواب پا میشه چکار میکنه؟ میگه:میره خونش

 

? رشتیه بچه دار میشه روی پرچم می نویسه از اهالی محترم محل متشکریم

 

?یه روز به رشتیه میگن زنترو طلاق بده ابروی محله رو برده. رشتیه برمیگرده میگه : ای بابا میخوایین از این ببعد منهم برم ته صف

 وایسم. خدارو شکر حداقل هر شب بدون نوبت پیشم هست.

 

? ورودی شهر رشت یه تابلو راهنمایی و رانندگی زدن [از غیرت خود بکاهید]

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد